Gratis levering Naar onze apotheken of vanaf €55

Veelgestelde vragen

  Wat zoek je ? 

Bestellen / Reserveren
Betaling
Levering
Status bestelling / reservatie
Annulatie & herroeping
Verkoopsvoorwaarden
Klachten
Mijn voorschriften
Veelgestelde vragen 
De status van je online bestelling kan je terugvinden op onze website onder 'Mijn account' - 'Historiek'. Bij elke status verandering ontvang je een e-mail. Geen mail ontvangen? Controleer dan je spam folder.
Ja, zowel geneesmiddelen met als zonder voorschrift kunnen gereserveerd worden. Deze kan u simpelweg toevoegen aan uw reservatie door ze aan te duiden.
Indien je je reservatie wenst te annuleren of te wijzigen, neem dan contact op met je apotheker.
Je kan je reservatie op elk ogenblik annuleren of wijzigen. Om te annuleren: log in op je online account, selecteer je reservatie en klik vervolgens op 'Mijn reservatie annuleren'. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging van je annulatie. Voor een wijziging aan je reservatie: neem zo snel mogelijk contact op met je apotheker.
Indien het niet lukt om een reservatie te plaatsen via de mobiele app, gelieve rechtstreeks contact op te nemen met je apotheker.

Nog steeds op zoek naar een antwoord ? 

Neem contact met ons op via ons contactformulier of start een chat.
We doen er alles aan om binnen de 2 werkdagen naar jou terug te komen met een antwoord op je vraag.