Uiteraard wilt u uw online bestelde product(en) zo snel mogelijk bij u thuis. Wij doen ons best om dat mogelijk te maken.
Voor de levering van uw pakje kunt u kiezen uit de volgende leveringsmethodes:
Geen levering mogelijk naar het buitenland.
De leveringstermijn van uw pakje is enerzijds afhankelijk van de producten die u besteld heeft en anderzijds de dag en het uur waarop u de bestelling geplaatst heeft.
Maandag tot donderdag vóór 12u
Maandag tot donderdag na 12u
Vrijdag vóór 12u
Vrijdag na 12u
Zaterdag, zondag en feestdagen
Binnen 1 à 2 werkdagen geleverd
Binnen 1 à 3 werkdagen geleverd
Binnen 1 à 3 werkdagen geleverd
Binnen 2 à 3 werkdagen geleverd
Binnen 2 à 3 werkdagen geleverd
De volgende verzendingskosten worden bij bestelling bij de totale aankoopprijs opgeteld:
Multipharma-apotheek
Bpost thuislevering of werk (bestelling < €55)
Bpost afhaalpunt (bestelling < €55)
Bpost pakjesautomaat (bestelling < 55 €)
Bpost leveringen (bestelling > €55)
Steeds gratis
€ 4,90
€ 3,90
€ 3.90
Gratis
Wanneer krijg ik mijn bestelling?
De leveringstermijn van een product wordt weergegeven op de pagina van elk afzonderlijk product (klik hier voor een voorbeeld) en in uw winkelmandje (klik hier voor een voorbeeld).
Wat is de status van mijn bestelling?
Alvorens de klantendienst te contacteren, nodigen we u uit in te loggen op Multipharma.be. Ga vervolgens kijken in uw historiek onder 'Mijn account'.
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Zodra u uw bestelling bevestigd heeft, houden wij een accurate status bij tot op het moment dat uw pakketje afgegeven wordt aan de transportdienst. U kunt de status volgen via uw account op onze website.
Na afhaling door Bpost kunt u uw pakket volgen dankzij de traceerapplicatie van de transportdienst. U krijgt dan een mail om u op de hoogte te brengen.
Als u ervoor kiest om uw pakket af te halen in één van onze apotheken, wordt u per e-mail op de hoogte gebracht zodra uw pakketje op de plaats van bestemming is aangekomen.
Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?
Als u niet thuis bent, steekt de transportdienst een briefje in de bus met het adres waar u uw pakketje kan ophalen.
Bpost biedt de mogelijkheid om op hun website uw voorkeuren aan te geven, moest u niet thuis zijn op het tijdstip dat ze uw pakje komen bezorgen. Die voorkeuren kan u hier aanpassen.
Hoe weet ik of mijn bestelling aangekomen is in mijn gekozen apotheek?
Zodra uw pakketje aangekomen is in uw gekozen Multipharma apotheek ontvangt u een e-mail.
Heeft u na enkele dagen nog geen bevestigingsmail ontvangen? Gelieve contact op te nemen met onze klantendienst via het contactformulier.
Leveren jullie buiten België?
Neen. Wij leveren momenteel niet buiten België.
Ik heb net een bestelling geplaatst, kan ik alsnog mijn leveringsadres wijzigen?
Eens u een orderbevestigingsmail ontvangen heeft, kunnen wij helaas geen aanpassingen meer uitvoeren.
Indien Bpost uw leveringsadres als foutief beschouwt , zal het pakket naar ons teruggestuurd worden. Zodra wij uw pakje in retour ontvangen, nemen we verder contact met u op. We zorgen ervoor dat u zo snel mogelijk in het bezit bent van uw bestelling.