Belangrijk bericht: ten gevolge van het Coronavirus is het aantal bestellingen op onze e-shop plots fors gestegen. We doen al het mogelijke om de bestellingen zo snel mogelijk te versturen. De leveringstijden zullen echter enkele dagen langer zijn dan de gebruikelijke leveringstijden. We danken u voor uw vertrouwen en we danken u voor uw begrip. Klik hier voor ons speciaal Coronavirus-dossier >

Gratis levering Naar een apotheek of vanaf €55

Klachten

Heeft u een klacht over een product, een online bestelling of onze dienstverlening? Laat het ons weten. Wij streven ernaar om uw klacht, samen met u, zo snel mogelijk op te lossen.

Heeft u een klacht over de dienstverlening of een product in één van onze apotheken?

Stuur ons een e-mail naar info@multipharma.be met de gegevens van apotheek.

Heeft u een klacht over een online bestelling?

Stuur ons een e-mail naar online@multipharma.be of vul onze contactformulier in. Gelieve uw bestellingsnummer mee te delen.

Heeft u een klacht over de levering van uw pakket door bpost?

Indien het pakket beschadigd is, is het belangrijk om ons een paar foto's op te sturen van de doos en de producten. Stuur ons een e-mail met de foto's en uw bestellingsnummer naar online@multipharma.be.

Niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?

Mocht u niet tevreden zijn over het resultaat, adviseren wij u om het ODR-platform (Online Dispute Resolution – onlinegeschillenregeling) te consulteren.