Gratis levering Naar onze apotheken of vanaf €55

Status bestelling/reservatie

Veelgestelde vragen 

Je krijgt de notificaties m.b.t. je reservatie via de Multipharma-app. Kijk na in de parameters van de app of de 'pushed notifactions' actief staan.
De status van je online reservatie kan je terugvinden op onze website onder 'Mijn account' - 'Historiek'. Bij elke status verandering ontvang je een e-mail. Geen mail ontvangen? Controleer dan je spam folder.
De status van je online bestelling kan je terugvinden op onze website onder 'Mijn account' - 'Historiek'. Bij elke status verandering ontvang je een e-mail. Geen mail ontvangen? Controleer dan je spam folder.
De beschikbaarheid van een product wordt aangegeven op de productpagina. Groen = beschikbaar in je apotheek. Geel = beschikbaarheid te bevestigen door je apotheker.
Neen, de producten van één en dezelfde reservatie moeten worden afgehaald in één en dezelfde Multipharma apotheek.
Je kan alle "niet-beschikbare" producten aan je reservatie toevoegen. De apotheker neemt zo snel mogelijk contact met je op om de beschikbaarheid van het product te bevestigen. OF Je kan een andere apotheek kiezen waar het product wel beschikbaar is. Houd er rekening mee dat de gehele reservatie bij deze apotheek moet worden afgehaald.

Nog steeds op zoek naar een antwoord ? 

Neem contact met ons op via ons contactformulier of start een chat.
We doen er alles aan om binnen de 2 werkdagen naar jou terug te komen met een antwoord op je vraag.