06 & 07 juli: -10€ bij aankoop van min. €50* (Gele Prijzen inbegrepen). Kortingscode: HAPPY

Gratis levering Naar een apotheek of vanaf €55

Levering

Uiteraard wilt u uw online bestelde product(en) zo snel mogelijk bij u thuis. Wij doen ons best om dat mogelijk te maken.

Leveringsmethodes

Bij levering in België kunt u kiezen uit de volgende leveringsmethodes:

Leveringstijd

De leveringstermijn van uw pakje is afhankelijk van de dag en uur waarop u de bestelling geplaatst heeft:

Dag van bestelling

Maandag tot donderdag voor 12u

Vrijdag voor 12u

Vrijdag na 12u

Zaterdag en zondag

Feestdagen

Leveringstermijn

Volgende dag geleverd

Maandag geleverd

Dinsdag geleverd

Dinsdag geleverd

Gelijk aan een zaterdag en zondag

Verzendkosten

De volgende verzendingskosten worden bij bestelling bij de totale aankoopprijs opgeteld:

Multipharma-apotheek

Bpost (bestelling < €55)

Bpost (bestelling > €55)

Levering buiten België

Gratis

€ 4,90

Gratis

Geen levering mogelijk

Vaak gestelde vragen

Kan ik mijn pakket volgen?

Zodra u uw bestelling bevestigd heeft, houden wij een accurate status bij tot op het moment dat u pakketje afgegeven wordt aan de transporteur. U kunt de status volgen via uw account op onze website.

Zodra uw pakketje verstuurd is, bevestigen we dit ook per e-mail.

Na afhaling door de transporteur kunt u uw pakket volgen dankzij de traceerapplicatie van de transporteur. Een e-mail zal u worden gestuurd om u op de hoogte te stellen.

Als u ervoor kiest om uw pakket af te halen in een van onze apotheken, wordt u per e-mail op de hoogte gebracht zodra uw pakketje op de plaats van bestemming is aangekomen.

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Als u gekozen heeft voor een levering aan huis, moet u tekenen voor ontvangst. Als u niet thuis bent, dan steekt de transporteur een briefje in de bus met het adres waar u uw pakketje kan ophalen.

Is mijn bestelling aangekomen in mijn afhaalpunt?

Zodra uw pakketje aangekomen is in uw gekozen afhaalpunt ontvangt u een e-mail. Neem uw identiteitskaart en e-mailbevestiging mee als u uw pakketje gaat ophalen.

Heeft u na enkele dagen nog geen bevestigingsmail ontvangen? Gelieve contact op te nemen met onze klantendienst via het contactformulier.