Brussel Hoofdstedelijk Gewest
Voltijds
Hoofdkantoor
Multipharma is de belangrijkste patiëntencoöperatie in de Belgische apotheekwereld. Als pionier in de farmaceutische zorg hebben we één doel: de rol van de apotheker in de eerstelijnszorg versterken om zo de gezondheidszorg voor iedereen toegankelijk te maken. Dankzij onze omnichannel-aanpak en innovatieve technologieën staan we altijd klaar voor onze patiënten. Bovendien hebben we een hypermodern distributiecentrum en twee innovatieve centra waar medicijnen op maat worden verpakt voor patiënten in woonzorgcentra en zorginstellingen.
Wat ons drijft en de kern vormt van alles wat we doen? Ons hart voor onze patiënten en voor eerstelijnszorg! In ons netwerk van meer dan 240 apotheken creëren we een warme, vertrouwde en zorgzame omgeving waar elke patiënt de aandacht en zorg krijgt die hij of zij verdient. Een warme glimlach, een luisterend oor en persoonlijk advies: dat is waar we voor staan.
En dit doen we samen! Met meer dan 1800 enthousiaste collega’s vormen we een sterk team dat elke dag het beste van zichzelf geeft!
In de hoedanigheid van Head of Omnichannel geef je leiding aan de strategie en uitvoering van een naadloze, klantgerichte omnichannelervaring via digitale en fysieke contactpunten. Deze rol is van cruciaal belang om ervoor te zorgen dat patiënten en klanten consistente, gepersonaliseerde en hoogwaardige interacties ontvangen, zowel online, in de winkel als via mobiele en opkomende technologieën. Je werkt cross- functioneel samen met marketing, IT, operations en commerciële teams om digitale betrokkenheid te stimuleren, klanttrajecten te optimaliseren en farmaceutische zorgverlening te verbeteren. Je geeft ook leiding aan een team van 5-10 mensen en zorgt voor afstemming en uitvoering van belangrijke initiatieven.
Belangrijkste verantwoordelijkheden
Je werkt in ons hoofdkantoor in Anderlecht.
- Je hebt een Master in Innovatie, Bedrijfskunde, Toegepaste Economie, IT
- Je hebt minstens 5 jaar ervaring als people manager in een Omnichannel rol in een Life Science of Health Care omgeving
- Je hebt een bewezen track record in het managen van mensen die niet aan jou rapporteren.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en/of Frans en hebt de bereidheid om de andere taal te leren. Je spreekt ook vloeiend Engels.
- Eerdere ervaring met omnichanneldiensten, bij voorkeur in de gezondheidszorg.
- Track record in het aansturen van servicegerichte digitale oplossingen die de patiëntresultaten verbeteren.
- Sterke kennis van customer journeys, UX, CRM en tools voor digitale betrokkenheid.
- Ervaring met het werken met regelgevende kaders in de gezondheidszorg, zorgen voor naleving van industriestandaarden en regelgeving voor gegevensbescherming.
- Ervaring met het leiden van cross-functionele teams en het werken in een snel veranderende omgeving.
- Het vermogen om gegevens te interpreteren, inzichten af te leiden en zakelijke beslissingen te nemen.