Wegens de nationale staking (29/04) en de feestdag (01/05) kan de levering van je pakje vertraging hebben.
Brussel Hoofdstedelijk Gewest
Voltijds
Hoofdkantoor
Multipharma is de belangrijkste patiëntencoöperatie in de Belgische apotheekwereld. Als pionier in de farmaceutische zorg hebben we één doel: de rol van de apotheker in de eerstelijnszorg versterken om zo de gezondheidszorg voor iedereen toegankelijk te maken. Dankzij onze omnichannel-aanpak en innovatieve technologieën staan we altijd klaar voor onze patiënten. Bovendien hebben we een hypermodern distributiecentrum en twee innovatieve centra waar medicijnen op maat worden verpakt voor patiënten in woonzorgcentra en zorginstellingen.
Wat ons drijft en de kern vormt van alles wat we doen? Ons hart voor onze patiënten en voor eerstelijnszorg! In ons netwerk van meer dan 240 apotheken creëren we een warme, vertrouwde en zorgzame omgeving waar elke patiënt de aandacht en zorg krijgt die hij of zij verdient. Een warme glimlach, een luisterend oor en persoonlijk advies: dat is waar we voor staan.
En dit doen we samen! Met meer dan 1800 enthousiaste collega’s vormen we een sterk team dat elke dag het beste van zichzelf geeft!
Als “Facility Coordinator” coordineer je en zorg je ervoor dat alle onderhouds- en renovatiewerken voor een gedeelte van de gebouwen van de organisatie goed uitgevoerd worden. Je zorgt ervoor dat alle gebruiksmogelijkheden, inrichting en veiligheid van het vastgoed van de organisatie geoptimaliseerd zijn.
JOUW VERANTWOORDELIJKHEDEN
1. Maintenance
• Je staat in voor de opvolging van de onderhoudswerken binnen de organisatie.
• Je stelt een planning op volgens behoefte en dringendheid.
• Je verdeelt het uit te voeren werk intern of extern.
• Je volgt de vastgelegde timings op en je controleert of de effectief uitgevoerde werken conform de offerte zijn.
2. Renovation
• Je zorgt voor de opvolging van de renovatiewerken aan de gebouwen van de organisatie.
• Je coördineert en bereidt de materiële organisatie voor van tijdelijke verhuis of overbrenging.
• Je staat in voor de opvolging en afronding van de renovatiewerken aan de zijde van de externe Project Manager.
3. Partnership Management
• Je werkt samen met externe bedrijven, studiebureaus en onderaannemers om zo de concrete realisatie van renovaties, onderhoudswerken en projecten te garanderen.
• Je onderhoudt contacten met verschillende interne departementen om zo de vooruitgang van de projecten te verzekeren.
• Ook intern onderhoud je contacten met de verschillende afdelingen teneinde het vlotte verloop van de projecten te garanderen.
Je werkt in ons hoofdkantoor in Vlaanderen.
Opleiding, ervaring en technische talenten
• Bachelor (technische studies) of relevante technische ervaring.
Talenkennis : Zeer goede kennis van de twee landstalen: Nederlands en Frans (gesproken en geschreven)
Kennis PC : MS Office
Specifieke vereiste: Rijbewijs B voor de verplaatsingen binnen gans België
Gedragscompetenties & talenten
• Technisch inzicht
• Plannen & Organiseren
• Opvolging en coordinatie van projecten
• Teamwerk & Samenwerken
• Communicatie