Brussel Hoofdstedelijk Gewest
Voltijds
Hoofdkantoor
Kiezen om te werken bij Multipharma, één van de belangrijkste coöperaties in de Belgische apotheekwereld , doe je niet zomaar. Jouw keuze heeft een positieve impact op de gezondheid van onze 1,3 miljoen patiënten.
Met meer dan 320 apotheken, 2 distributiecentra en 2 innovatieve centra voor de individuele verpakking van geneesmiddelen op maat van de patiënt, leveren we niet alleen geneesmiddelen, maar bouwen we actief mee aan de toekomst en vernieuwing van de farmaceutische zorg.
Met meer dan 2200 toegewijde medewerkers vormen we een sterk team dat elke dag het beste van zichzelf geeft om voor onze patiënten te zorgen. Samen maken we de farmaceutische zorg toegankelijk voor iedereen. Waar je ook werkt, in een apotheek, een distributiecentrum of op het hoofdkantoor: de gezondheid van onze patiënten staat altijd centraal want hun gezondheid is onze zorg!
Bij Multipharma ben je meer dan een collega, we zorgen ook graag voor jou zodat je via onze opleidings- en welzijnsprogramma’s jouw kennis, expertise en welzijn kan doen groeien.
Als Head of IT Infrastructure ben je verantwoordelijk voor en leid je de teams die instaan voor het runnen, optimaliseren en beveiligen van de IT-infrastructuur binnen de Multipharma organisatie. Dit omvat de centrale systemen, workplace, cloud platformen, en de gedistribueerde infrastructuur in ons apotheek netwerk.
Je zorgt ervoor dat onze systemen betrouwbaar, schaalbaar en toekomstgericht zijn, en dat ze voldoen aan de noden van onze business en de vereisten van moderne securitystandaarden.
Je rapporteert rechtstreeks aan de IT Director en werkt nauw samen met interne teams, leveranciers en architectuurboards.
Je basis is ons hoofdkantoor in Anderlecht, maar je combineert dit met home working eens je de teams en het departement beter hebt leren kennen.
Je hebt minstens 5 jaar ervaring in een gelijkaardige rol als people manager van een technisch team en kan terugvallen op een gedegen achtergrond in IT-infrastructuur, netwerkbeheer en security.